1
Finalizacja zamówienia
0,00 
Your cart is currently empty.

Kwota0,00 
Łącznie0,00 

Dane klienta

Polska

Wybierz dostawę

Twoje zamówienie

Produkt
Łącznie
Kwota0,00 
Łącznie0,00 

Wybierz płatność

FAQ:

 

Jakie są dostępne formy płatności?

Akceptujemy m.in. płatności kartą kredytową/debetową, przelewem bankowym, BLIK, Przelewy24, Karta kredytowa / debetowa, Apple Pay, Google Pay, Paypal

Czy muszę zakładać konto, żeby złożyć zamówienie?

Nie, można złożyć zamówienie jako gość / bez rejestracji.

Ile trwa dostawa?

Standardowy czas dostawy wynosi 2-3 dni roboczych.

Ile kosztuje dostawa?

Koszt dostawy podany w formularzu zamówienia.

Czy mogę śledzić przesyłkę?

Tak, po wysłaniu zamówienia otrzymasz numer do śledzenia paczki.

Co jeśli otrzymam nieprawidłowy lub uszkodzony produkt?

Prosimy o kontakt z obsługą klienta info@retrogra.pl — wymienimy produkt lub zwrócimy pieniądze zgodnie z naszą polityką zwrotów lub reklamacji.

Czy jest udzielana gwarancja?

Tak, gwarancja wynosi 24 miesiące.

Co zrobić, jeśli w przyszłości produkt przestanie działać?

Proszę skontaktować się z nami, a my jak najszybciej rozwiążemy problem. Odesłany produkt zostanie przez nas wymieniony na nowy egzemplarz.